1. společná povídka - Přihláška

26.05.2013 19:11

Rozhodla jsem se že napíšu první společnou povídku a jelikož je prostě fakt 1. nebude zas tak moc účastníků, pokud se to povede tak udělám další a s více lidmi. ☻

Přihláška - Začnu tak u 4 lidí a ještě já takže bude nás 5 ☻

Je to na anime Bleach :D

  •  Celé jméno ( prosím, vymyslete si nějaké )
  •  Věk
  •  Vzhled - link na obrázek nebo mi ho pošlete
  • Vlastnosti
  • Zájmy
  • Láska ( Ichigo je můj !!! Můžete si i nějakého fešáka/fešandu vymyslet a poslat mi obrázek)
  • Přátelé
  • Nepřátelé
  • Stručný příběh z minulosti
  • Jméno Zanpakutou a její schopnosti, nebo vaši sílu kterou oplýváte ( jako má např. Orihime nebo Sado )

Snad se zúčastníte
♥ UŽ SE MOC TĚŠÍM  ♥

 

Sem s přihláškama :D

Titulek: přihláška Vložil: Rin Datum: 14.06.2014

1 Rin Kamia
2 17let
3 https://fc02.deviantart.net/fs70/i/2012/176/1/2/rin_kamiya_by_redpineapple97-d54tyau.jpg
4 umění boje s dvoumi meči
5 milá, hodná
6 Kira
7 shinigami z gotei, Sana Kanzaki
8 hollow, espada
9 narodila jsem se v rukonu 78. Vyrůstala jsem s dalšími dětmi u řeky kde jsme si postavily domek z listí a větví když mi bylo 12let vracela jsem se do našeho ukrytu (mezitím zemřelo hladem 6 dětí z 10) čekala tam nějaká žena která mi řekla že jsem její dcera a můj otec je shinigami a jestli ho chci poznat tak se mám stát shinigamim.
akademie shinigami
naškole jsem potkala dívky jmény Sana Kanzaki (její obrázek: https://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/230/0/b/remake__sana_narazaki_by_unicornchen-d5a1nrz.png ) ,Mei-Ling (https://th03.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/206/5/0/new_oc__mei_ling_by_unicornchen-d6f525p.png ) ,a i chlapce jménem Subarashii Shinooda (jeho obrázek:https://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/181/d/2/bleach_oc__date_subarashii_shinoda_by_rtenzo-d55f71u.jpg) ,Kentaro Hirose (https://th06.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/118/c/3/bleach_oc__kentaro_hirose_by_rtenzo-d4t3c6u.jpg) a to jsme všichni prošly školou shinigami
zbytek nechám na tobě:))
10 Sone on Remi (podobné jako shoten no kotovari)

Titulek: Přihláška Vložil: Tajemnice Datum: 05.04.2014

1. Rina Uzumaki
2.15
3.https://sciencelakes.com/data_images/out/12/8806913-dark-anime-wallpaper.jpg
4.tichá , někdy střeštěná , laskavá ale i zlá ,kamarádcka, l
5.Boj a lovení , malování , zvířata
6.nemá a ani moc nechce
7. Isida,Ichigo,Rukia, Ulqurola , prostě espáda a zanpakuto
8.hodně lidí býval i Ichigo a jeho přátelé
9. Rina je gvinci s hollowem těle je krochu i simigami která utekla do hugo monda zradily jí její přátele tam jí oběvil Aizen a zistil že Rina je gvinci a simigmi s hollowem v těle když se Riny zeptal proč má takovou schopnost tak mu odpověděla že otec byl symigami a matka gvimci a hollowa měla od malička .
10. Dragones shikai vyvolání se rozdělí na dva meče , bankai velká kosa z lebkama když ho vyvolá spomalí se čas tak u protivmíka je ryhleš než si toho šímne a reatsu je černé

Titulek: Re: Přihláška Vložil: Tajemnice Datum: 05.04.2014

A ještě něco umí vyvolat zanpakuto do lidcké podoby

Titulek: Přihláška Vložil: Yashiro Datum: 05.04.2014

1) Yashiro Hitsugaya (sestřenice Toshira)
2)16
3)Výška-156cm,barva vlasů-stříbrná,barva očí-modrá
4)hodná,milá,stydlivá
5)péče o zvířata,hudba
6)žádná
7)Nemá
8)ehh
9)Když mi byly 3 roky moje rodiče zabil hollow. Do péče si mě vzala babička která žije v Číně ve světě lidí.Která nechce slišet ani slovo o shinigami.Ve 12 letech mi řekla že mám bratrance Toshira který je shinigami.Tak jsem se ho vydala hledat do Karakuri.(Zbytek nechám na tobě:) )
1O)Moeru rjů-ohnivý drak(něco jak Tobiume)

Titulek: Re: Přihláška Vložil: Yashiro Datum: 06.04.2014

zapoměla jsem shikai (něco jako tobiume) a bankai je kosa zapomění

Titulek: Přihláška Vložil: Prcek Datum: 28.05.2013

1) Fumetsu Toboe ( starší sestra Ruki - adminky, a navíc sme skoro jako ségry :P )
2) 17
3) máš na mailu
4) Obratná,Chytrá,Šikovná,Výbušná (jsem napůl vlk),Společenská,obětavá a přátelská
5) malování,Lovení,Plavání,Nakupování
6) Grimmjow Jaegerjaquez ( doufám že je to dobře :D )
7) všichni až na Espadu s vyjímkou Grimma a s vyjímkou Orihime kterou nesnáším kvůli její přecitlivělosti atd.
8) jak sem psala : Espada až na Grima a Orihime, jo a nesnáším Ichiga protože dolejzá za mou ségrou a bojím se že jí nájak ublíží
9) když jsem se narodila rodiče mě opustili kvůli vlkovi který se zrodil v mém srdci. později sem zjistila že mám mladší sestřičku a když mi bylo 16 utekla jsem k ní do Karakury ( díky penězům co sem si vydělala ) a tam jsem ji později našla a přestěhovala se k ní, hned jsme si padly do oka a byli jsme jako nejlepší kamarádky ale potom, se začala stýkat s tím klukem, chodila sním ven, do kina prostě skoro všude byla s ním. Měla jsem pocit že spolu chodí a nechtěla jsem aby trpěla a ze strachu o ni ze vytvořila nenávist k Ichigovi. Poté uběhl rok a do "našeho" světa přišel kluk se jménem Grimmjow Jeagerjaquez který byl vážně zraněn a vypadalo to že se zná s Ichigem, když sem sem se ho ptala kdo je nic mi neřekl ale Grimmjow jen mumlal " opustil jsem Espadu, Aizen chce zničit svět, ale tohle já nechci"... dál už je to na tobě :D

Titulek: Re: Přihláška Vložil: Prcek Datum: 28.05.2013

jááá obrátila jsem to : Espadu nesnáším ale Grimma mám ráda jinak ostatní z Bleach sou kámoši až na Orihime protože... a ještě teda nemám ráda Ichiga :D

Titulek: Re: Re: Přihláška Vložil: Prcek Datum: 29.05.2013

omlouvám se a moje schopnost je přeměnit se na vlka ( je to sice obyčejný ale co sem na pul vlk )

Titulek: Prihláška Vložil: Noe Datum: 27.05.2013

Meno: Kagayaki Hikari
Vek: 22
Vzhľad: https://wallpaperscraft.com/download/anime_girl_red_hair_sword_background_19351/1024x768 (až na tú maličkosť, že nemá také dlhé vlasy, iba do polovice chrbta a má červené oči a nosí normálnu uniformu), plus by som dodala, že najradšej nosí vlasy zopnuté do drdola na vrchu hlavy alebo v polovičnom drdole, sem-tam ich však nechá rozpustené.
Vlastnosti: Dobrosrdečná, ale vie byť krutá. Bláznivá, perverzná, otravná, psycho, výbušná, trochu nevyspelá. Pre svojich kamarátov urobí všetko.
Záujmy: čítanie, cvičenie boja s mečom, vylihovanie a zízanie na nebo, tancovanie v daždi (príde to na ňu jedine vtedy ak začne pršať), je závislá na sladkostiach (vždy sa u nej niečo nájde; cukrík, lízanka,...), hlavne na čokoláde, ktorý je zásadne so zeleným čajom
Láska: je celá paf z Byakuyu, a preto sa mu stále snaží robiť zle...
Priatelia: Renji, Rukia a spol., Grimmjow, Ulquiorra (alebo kto tam bude... v podstate vie vychádzať s každým, až na pár výnimiek...), Soi Fong, s ktorou sa ale mnohokrát zamieša do boja, aj keď je to jej kapitánka, Kai (jej brat)
Nepriatelia: neznáša Orihime kvôli jej pasivite a precitlivenosti, Nnoitra (prípadne)
Zanpakuto: Kitsune: Akuma Kitsune no Kaze (bankai)
Využíva vietor, v bankai forme je to horúci vietor (ináč je to iba jednoduchý vietor), ktorý nepriateľa doseká a spáli jeho kožu. Svojho majiteľa chráni tornádom, ktorý okolo neho krúži. Meč má v tejto forme na rukoväti asi desaťcentimetrovú ozdobu, líščí chvost a čepeľ má červený.
Stručný príbeh z minulosti: Jej minulosť je celkom jednoduchá. Žila so svojimi rodičmi, ktorí boli shinigami, ale pri jednej misii pred dvoma rokmi zmizli. Nejaký čas ich hľadali, ale po neúspešných pokusoch nájsť ich, to napokon vzdali. Aj keď to boli jej rodičia, príliš ju to nezobralo. Mala s nimi síce pekný vzťah, ale vždy bola pripravená dostať správu o ich smrti, či zmiznutí. Má staršieho brata, s ktorým sa neustále háda. Po zmiznutí rodičov sa s ním však stretáva zriedkavo, ale zvyčajne sa objaví v tej najnevhodnejšej chvíli.

Tak toľko. Zvyčajne sa do ničoho takéhoto neprihlasujem, ale teraz som urobila výnimku. Charakter som vymyslela len tak narýchlo, keby niečo nesedelo, daj vedieť (napíš mi na mail noema@centrum.sk). Keby nefungoval link, pošlem ti ho na mail, len daj vedieť. Nuž to je všetko a budem zvedavá, čo vytvoríš...

Titulek: Prihláška. Vložil: MollyD Datum: 26.05.2013


Celé jméno : Molly Darkfield ( moji rodiče nejsou z japonska)
Věk: 17
Vzhled - link na obrázek nebo mi ho pošlete: Omlouvam se radši popíšu: Výška: 175 cm. Barva vlasů: Blond, Barva očí: Modrá xD . Je krásna :P a sexi :3, nosí od té doby co opustila espádu otrhané modré oblečení, je vyjmečná tím že jezdí na koni :D a její maska ma tvar hlavy koně
Vlastnosti: Hodná a laskavá, tvrdohlavá,
Zájmy: jízda na koni xD, malování, poflakování
Láska: nikoho nemiluju :)
Přátelé: Ichigo, Rukia, Renji,...
Nepřátelé: ehm..
Sturčný příběh z minulosti: Když mi bylo 6, zavraždily mne, chodila jsem po světě jako duše a jediný kdo mne viděl je Ichigo. (Bylo to v době kdy ani on ani ja neměly kamarády , byl šikanován za ty vlasy ) Ten zrzovlasý kluk se potom stal mím jediným kamarádem, ale jednoho dne kdy nám bylo 10 ( vím duchove nestárnou ale ja budu xD) jsem zničeho nic zmizela. Ichi mne hledal ale pak už pochopil že je to marné, protože jsem se stala hollow. O pár let později ze mne udělaly arrancara a ja byla u espady.Z té jsem nakonec odešla. Popravdě jsem takový dívný hollow protože jezdím na koni xD a moje maska vypadá jako kon'ská lebka :d.
Jednoho dne mne ale Ichigo a spol musí najít a zneškodnit, v momentě kdy zjistí kdo jsem... ( to už tě nechám domyslet )


1 | 2 >>