Překrásná slova

27.04.2013 20:20

 nazdar lidi, já se doma nudím tak vám tu přidávám první jednorázovku :D

PS. a pokud máte nějaký komentář tak pod povídkou máte prostor.

              

* Byl začátek prázdin a skupinka absolventů si domluvila oslavu, než se všichni rozprchnou s rodinou pryč *

 

"Tak.. u koho to bude ?" Ptal se Ishida a upravil si brýle.

"Co třeba u nás ?" Zeptal se Ulquiorra. Všichni přikývli na souhlas.

"A v kolik ?"

" To záleží na tom jestli míníme propařit celou noc" Namítla Rukia.

" Mě je to fuk, naši se vrátí až za týden" odvětil Ulquiorra s nezájmem.

" Mě je to taky jedno, fotřík jel na pracovní pohovor a Yuzu s Karin jsou na táboře" řekl Ichigo a opřel se o zeď.

"Tak to necháme být, prostě kdo bude potřebovat odejít tak odejde a zbytek se nějak dohodne" vyřešila to Rukia a schytala pohled od Ishidy který se chystal říct to samé.

" Co je ? Máš s tím problém ?" otočila se k němu ale on si jen upravil brýle.

" Takže domluveno ! "  Inoue se usmála a otočila se na Ulquiorru.

"už se těším" lišácky se na něj usmála a odešla.

 

Den oslavy :

Inoue běhala po celém pokoji a měla nervy v kýblu. " Božé co si mám vzít na sebe ?!"   Nemohla si vybrat. Házela věci ze skříně na postel, na zem, na stůl až měla skříň úplně prázdnou.

" Už vím kdo mi pomůže" Vyhrabala mobil z hroudy oblečení na posteli a vyťukala nějaké číslo. " Rukio prosím potřebuju pomoc stav se za mnou"  Onedlouho někdo zaklepal na dveře " Děkuji že si přišla"  Ani ji nepřivítala jen ji chňapla za ruku a táhla do svého pokoje.

" Páni... tady vládne chaos" Rukia se porozhlédla po pokoji který byl ,,zamořen,, oblečením. " Já vím, právě proto sem tě zavolala"

 "Abych ti pomohla uklidit ?" Rukia se na ni znechuceně podívala " Néé to ne, já jen... nemůžu si vybrat pěkné oblečení, chci se Ulquiorrovi líbit"  Hodila se na postel. " Óo tady se nám někdo zamiloval " Rukia  se zakřenila. " C-co je na tom špatného ?" odpověděla jí celá rudá. " Nic" sedla si na postel vedle ní. "Víš co ? Mám nápad,  půjdeme do města a nakoupíme si nějaké oblečení" Postavila se a natáhla k Orihime ruku. "To bych ráda.. ale..."  " Ale co ?"  " Já.. nemám peníze" sklopila hlavu. "To navadí, já to za tebe zabalím" Usmála se na ni a táhla ji za ruku ke dveřím. "Ale já nechci abys kvůli mě utrácela" portestovala Inoue. "Bez debat.. vrátíš mi to tím že budeš šťastná"  Inoue zahřálo u srdce " Jsem ráda že mám takovou kamarádku" Potichu zašeptala. " Hm ? říkala si něco ?"  " Ne nic"

" Podívej Inoue, to by ti slušelo" ukázala na výkladní skříň ve které byla vyvěšená krásná bílá halenka s černým kabátkem a hned vedle byla černá sukně s hnědým páskem. " Padej si to vyskoušet !" strčila do ní Rukia. " A-a co ty ?" zeptala se

" Já si vyzkouším tohle" ukázala na džínové kraťase s černým třičkem. " Je to sice trošku obyčejné ale mě se to líbí" usmála se na ni. Tak si obě dvě vyzkoušeli co si vybrali a vzájemně si to okomentovali stejnými slovy " Nádherné, moc ti to sluší"  Obě dvě meli nakoupeno. " Nezajdeme si ještě za kosmetičkou ?" Ptala se Inoue po cestě domů. "Jestli chceš, tak není problém, můžeme si zajít i ke kadeřníkovi" 

Po hodině se vraceli k Inoue domů upravené jako na maturitní ples

" Děkuji ti Rukio že si šla se mnou a že si za mě všechno zaplatila"  " Ále.. to nestojí za řeč" usmála se na ni. " Tak se uvidíme večer zatím" zamávala jí a odbočila na opačnoou stranu. " měj se" Inoue ji též zamávala a vešla domů. " Inoue !!! večer se pro tebe stavím" zakřičela na ni ještě naž zabouchla dveře. " Dobře budu čekat !!"

 

Byl večer, něco kolem 7 hodiny a na Inouenin dům někdo zvonil

Inoue běžela otevřít a pustila Rukiu dovnitř " Chvilku počkej skočím si jen pro mobil a klíče" odběhla si do pokoje. " Žádný spěch"  

" Můžeme ?"   " hm"  Po cestě potkali Ichiga. " Ichigo?... neměl si jít s Ishidou ?" zeptala se Rukia s nechutností v hlase.

"Rukio.. dneska nemám náladu se s tebou hádat a ano měl sem jít s ním ale prej nemohl protože má něco co se nazývá zaracha" to poslední slovo doplnil uvozovkama ve vzduchu. " No to je fuk... můžu jít s vámi ?" 

" Jasně... no teda pokud to nebude vadit Rukii"  

" Néé to je v pořádku vůbec mi to nevadí" řekla se slabou ironií v hlase a neodpustila si falešný úsměv. Ichigo si povzdychl

Společně se vydali k Ulquiorrovému domu. Rukai byla ještě nějakou dobu nakrklá ale po chvíli ji to přešlo. "Rukia ?"

"hm?" řekla s nezájmem. "Co ti na Ichigovi tak vadí ?" zašeptala jí do ucha aby to Ichigo neslyšel. "nic jen... no to je jedno, už sme tady, někdy ti to povím" Utekla od tématu, nechtěla jí to říct protože vlastně ona sama neznala odpověď. Bylo 7 hodin a oslava mohla začít. Chvilku zpívali karaoke chvilku popíjeli a smáli se, poslouchali hudbu zkrátka oslava jak má být. bylo něco kolem 10 hodin a oslava byla v plném proudu ( což je na to že byly jen 4 dobré ). Ulquiorra soutěžil s Ichigem kdo vypije víc saké a holky je povzbuzovali. Ulquiorra odpadl po 20 panákovi a Ichigo jich vypil víc jak 30 a vypadal jako by neměl ani jednoho. Inoue odtáhla Ulquiorru do koupelny aby ho ,,vzkřísila,, Rukia šla na verandu, sedla si do křesla a dívala se na hvězdy. " Rukia ? co tu děláš ?" Vytrhl jí z myšlenek Ichigo. " N-nic" Schovala si obličej mezi kolena. "Můžu se tě na něco zeptat ?"  Sedl si na lehátko naproti křeslu. " Ptej se..." zatřepala se zimou. Ichigo ji přikryl svojí mikinou a sedl si zpět na lehátko. Rukia se na něj nejdřív překvapeně podívala ale pak se usmála a poděkovala."Co proti mě máš ? A co sem ti udělal že si na mě taková ?" Rukia sklopila hlavu. tohle téma ne... "to je trochu složitější..."  " Tak mi to vysvětli, času je dost a sme tu sami"  Rukia se odhodlala a řekla mu celou pravdu "Já tě totiž miluju ale vím že ty patříš Nel a já jí nechci ublížit proto jsem na tebe taková abych na teeb zapoměla ale nejde to..." Rozplakala se. Ichigo se zvedl a beze slova k ní přišel. Přiblížil se k ní, utřel ji slzy které jí stékali po tváři a letmo ji políbil. Rukia byla úplně překvapená, čekala že se jí vysměje do tváře, uteče... prostě cokoliv jen ne tohle. Polibek mu opětovala a pohladila ho po tváři. " Taky tě miluju" usmál se na ni a obejmul ji. A Ani jeden si nevšimnul že je někdo pozoruje z okna, byli to Inoue s Ulquioreem a oba dva se usmáli. " Tak se konečně dali dohromady" Usmála se Inoue. Ulquiorra se k ní otočil " Když už sme u toho dávání dohromady... měl bych ti něco říct" Přitiskl ji k sobě a něco jí zašeptal do ucha. Inoue ho políbila. " Taky tě miluju"

 

A tak se z téhle párty stal počátek dvou milostných vztahů :D

Jak romantické viďte...

Anketa

Líbí se ti tato povídka ?

Ano (49)

94%

Ne (3)

6%

Celkový počet hlasů: 52

Komentáře k povídce

Titulek: Rangiku-Gin Vložil: Aney-chan Kurochiki Datum: 13.06.2014

Ahoj krásná povídka ale mohla by být delší. Chtěla bych poprosit jestli nenapíšeš něco Rangiku-Gin, tenhle pár opravdu miluju. Dík

Titulek: Supeeer Vložil: Rukia-Chan Datum: 20.05.2014

dobrá povídka ale mohla by být delší, zajímalo by mě co bude dál

Titulek: Skvelee Vložil: Lucy-chan Datum: 26.05.2013

podarila sa ti poviedka, bola pekna :) dufam ze coskoro pridas aj dalsie casti kapitoloviek, som zvedava ako to bude pokracovat :D

Titulek: Re: Skvelee Vložil: Ruki-chan Datum: 30.05.2013

sem ráda že čteš moje povidky a můžu ti říct že velmi brzy bude pokračování kapitolovek :D

Titulek: Ňuch... Vložil: Noe Datum: 29.04.2013

To bolo zlaté :) A chudák Ishida, že zaracha... i keď mám taký pocit, že by sa aj tak cítil ako piate koleso na voze xD Sa mi to ľúbilo :D
Ale chcela by som poznamenať, že tie vety medzi hviezdičkami sa mohli napísať aj bez nich. Vyzeralo by to "celistvejšie". Akože nie všetky samozrejme - už len preto, lebo to používajú aj viacerí... :D Mierila som skôr na tieto tri: *Za pět minut někdo zazvonil*, *Po hodině se vraceli k Inoue domů upravené jako na maturitní ples* a *Na dům kde bydlela Inoue znovu někdo zazvonil* - alebo tu napríklad by sa dala napísať aj veta napríklad že "Prišiel večer a k Inoue znova niekto zazvonil." - alebo niečo podobné. Dalo by sa to napísať aj inak samozrejme. Tieto dve posledné vety v hviezdičkách boli trochu nahusto, iba preto mi to udrelo do očí. A čo sa tej prvej týka, myslím si, že tá je celkom zbytočne medzi tými hviezdičkami.

Naozaj sa ti podarila táto poviedka a tie moje poznámky vyššie, prosím, ber ako môj subjektívny názor na tieto veci. Sama som používala poznámky, keď som začínala xD Okrem toho, občas sú fakt užitočné :D
Takže ako zhrnutie, naozaj sa mi páčila tvoja poviedka :) A dúfam, že čoskoro nejakú ešte napíšeš :)

Titulek: Re: Ňuch... Vložil: Ruki-chan Datum: 29.04.2013

ďakujem Noe a tvoja kritika mi nevadí. Naopak som ráda že si bola otvorená a neklamala :D Dalšiu poviedku napišem na iný pár než Ichiruki lebo myslím že by som mala i na iný napríklad Toushiro x Hinamori lebo Rangiku x Gin. :D

Titulek: Waw Vložil: Chibi-san Datum: 10.05.2013

Ahoj Ruki-chan, tvoje povidky ctu od zacatku kvetna a strasne moc se mi libi posilaa jsem ti e-mail ( objednavku povidky ) a uz se moc tesim na ten vytvor, opravdu moc se mi libi tvoje povidky a na to ze si nedavno zacala ( asi xD ) tak je to fakt uzasny a budu tvoje povidky cist dal a dal :D

Titulek: Re: Waw Vložil: Ruki-chan Datum: 10.05.2013

děkuju ti, a jakmile se k tomu dostanu tak ti ut povídku napíšu ale jelikož teď moc času na psaní nemám nemůžu přidávat ani nové kapitoly, takže až bude přiležitost tak ti ji napíšu tak prosím buď trpělivá :D

Přidat nový příspěvek